Klamanse

Klamanse

ผู้เยี่ยมชม

Klamanse@proton.me

Gaming (7 อ่าน)

24 ส.ค. 2569 23:15

Hei! Jeg sammenligner ulike nettbaserte spillplattformer for brukere i Norge og vil gjerne vite hvilke kriterier som bør vurderes før man ser nærmere på en bestemt tjeneste. Jeg ville først undersøkt hvem operatøren er, om tjenesten har nødvendig tillatelse i Norge, hvilke alderskrav som gjelder, samt vilkår for deltakelse og ansvarlig spilling. Først etter dette ville jeg sammenlignet spillutvalg, brukervennlighet og kundeservice. Hvilke punkter ville dere prioritert?

23.109.136.82

Klamanse

Klamanse

ผู้เยี่ยมชม

Klamanse@proton.me

Klamaserra

Klamaserra

ผู้เยี่ยมชม

Klamaserra@hotmail.com

24 ส.ค. 2569 23:15 #1

For 21bit.no ville jeg først undersøkt hvem som står bak det konkrete domenet og om tjenesten faktisk har tillatelse til å rette pengespill mot det norske markedet. Nettstedet oppgir selv at det tilbyr en kryptobasert spillplattform og viser til en Curaçao-lisens, men en utenlandsk lisens er ikke det samme som norsk tillatelse. Norsk lov forbyr å tilby pengespill rettet mot det norske markedet uten nødvendig tillatelse, og loven har også krav knyttet til blant annet 18-årsgrense og ansvarlige spill. Derfor ville jeg først avklart operatør og norsk rettslig status, deretter sett på alderskrav, vilkår og ansvarlig spilling før jeg vurderte spillutvalg og funksjonalitet.

23.109.136.82

Klamaserra

Klamaserra

ผู้เยี่ยมชม

Klamaserra@hotmail.com

ตอบกระทู้